منوی دسته بندی

معرفی بانکینو به همراه کد دعوت

بانکینو

تا همین چند سال قبل احرازهویت دیجیتالی و دریافت خدماتی مثل افتتاح حساب و دریافت تسهیلات در چند دقیقه، دریافت و صدور مجدد کارت و … بدون حضور در شعبه و از طریق یک گوشی هوشمند، رویایی دور از دسترس بود ولی حالا از طریق نئوبانک‌هایی مثل بانکنیو این امکان فراهم شده است تا همه خدمات بانکی مورد نیاز خود را بصورت 7*24و بدون نیاز به حضور در شعبه در امنیت کامل دریافت کنید.

بانکینو، یک بانک جدید ایرانی است ولی نه یک بانک سنتی با شعب مرسوم با صدها کارمند، انتظار و دریافت نوبت و صف و فرم و …. ؛ بانکینو یک بانک تمام دیجیتالی است که کلیه فرایندهای بانکی در آن از طریق  هوش مصنوعی، ابزارهای احراز هویت بایومتریک و الگوریتم‌های پیچیده رمزنگاری به صورت دیجیتالی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد بانکینو متعلق به بانک خاورمیانه می‌باشد و تحت مجوز این بانک و با رعایت تمامی قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به ارائه خدمات مالی به مشتریان خود می‌پردازد. در واقع بانکینو یک نئوبانک ایرانی است.

بیشتر بخوانید: نئو بانک چیست؟

بیشتر بخوانید: معرفی نئوبانک های ایرانی

بانکینو در وبسایتش، اینطور خود را تعریف کرده است: بانکینو یک بانک دیجیتال است که سعی دارد تجربه‌ای مدرن و متفاوت در کنار امنیت بالا برای شما فراهم آورد. بانکینو یک بانک جدید نیست، بلکه تجربه‌ای نو از یک بانک است که از سوی بانک خاورمیانه فراهم شده تا خدمات بانکی را به صورت کاملا دیجیتال در اختیار شما قرار دهد.

کد معرف بانکینو: 009FS4E

با ثبت کد معرف علاوه بر ثبتنام مشمول جوایزی نیز می شوید

خدمات بانکینو

خدماتی که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد مطابق تعریف منتشر شده سایت بانکینو می باشد.

1- وامینو

تقریباً برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم اما علاقه نداریم از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم. مثلاً ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد، و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده‌تان را درگیر کند. در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پول قابل اعتماد و سریع بسیار راهگشا خواهد بود. ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک وام کوتاه مدت با نام «وامینو» برای شما فراهم کرده‌ایم.

با استفاده از سرویس وامینو، شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی اضافه‌ای به آن دسترسی پیدا کنید. برخی مزایای وامینو عبارتند از:

  • تا سقف 10 میلیون تومان، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو
  • بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته
  • تنها 2% سود سالیانه
  • قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز
  • قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

چگونه وامینو به شما تعلق می‌گیرد؟

شما در بانکینو دارای یک «امتیاز اعتباری» هستید که در بخش بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در ماه‌های گذشته محاسبه شده و به شما تعلق می‌گیرد. شما به ازای هر 1 میلیون تومان متوسط موجودی در هر ماه، 1 امتیاز اعتباری دریافت خواهید کرد و این امتیازات تا 6 ماه با هم جمع خواهند شد. بعنوان مثال اگر به طور متوسط 2 میلیون تومان در حساب بانکینو خود داشته باشید، در ماه اول امتیاز شما 2، ماه دوم امتیاز شما 4 و به همین ترتیب در ماه ششم امتیاز شما 12 خواهد شد. پس از ماه ششم، موجودی 6 ماه آخر شما مبنای محاسبه امتیاز خواهد بود (بعنوان مثال در ماه هفتم، دیگر امتیاز ماه اول شما در محاسبات لحاظ نخواهد شد).
نکته 1امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه خواهد شد و نه حداقل موجودی. بنابراین لازم نیست در اصطلاح پول خود را در حساب بانکینو بخوابانید و به آن دست نزنید. شما می توانید با حساب بانکینو خود کار کنید، خرید انجام دهید، هزینه کنید و همچنان امتیاز دریافت کنید!

نکته 2: محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود. اگر شما در میانه ماه موجودی خود را افزایش داده باشید ممکن است بیش از 1 ماه طول بکشد تا تأثیر آن را در امتیاز خود مشاهده نمایید.

نکته 3: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از 1 میلیون تومان باشد، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

با کسب امتیاز و افزایش آن، سطوح مختلف اعتباری برای شما فعال خواهد شد که به شما اجازه می دهد وام با مبالغ بالاتر دریافت کنید. جدول زیر نشان می‌دهد به ازای چه امتیازی، چه سطح اعتباری برای شما فعال خواهد شد:

امتیاز مبلغ خط اعتباری (وامینو)
1 امتیاز 100 هزار تومان
2 امتیاز 200 هزار تومان
5 امتیاز 500 هزار تومان
10 امتیاز 1 میلیون تومان
20 امتیاز 2 میلیون تومان
30 امتیاز 3 میلیون تومان
40 امتیاز 4 میلیون تومان
50 امتیاز 5 میلیون تومان
60 امتیاز 6 میلیون تومان
70 امتیاز 7 میلیون تومان
80 امتیاز 8 میلیون تومان
90 امتیاز 9 میلیون تومان
100 امتیاز 10 میلیون تومان

سرمایه‌گذاری و دریافت سود مطمئن

همه ما به دنبال این هستیم که اگر مبلغی پول در اختیار داریم، آن را در حوزه‌های مناسب سرمایه‌گذاری کنیم تا از یک سو ارزش پولمان حفظ شود و از سوی دیگر درآمد جانبی نیز به دست آوریم.

حوزه‌های سرمایه‌گذاری متعددی وجود دارد که شما بر اساس میزان ریسک‌پذیری و تجربه خود ممکن است به آنها علاقه‌مند باشید (مانند سرمایه‌گذاری در مسکن، طلا، ارز، بورس و…)، اما یکی از حوزه‌هایی که مورد اقبال بسیاری از مردم قرار گرفته، سرمایه‌گذاری در صندوق‌های با درآمد ثابت است. صندوق‌های درآمد ثابت معمولاً سودی بالاتر از سود سپرده‌های بانکی دارند، سود خود را به صورت روزشمار محاسبه می‌کنند و همانند سپرده‌های بانکی ریسکی برای سرمایه‌گذار ندارند، بنابراین برای بسیاری از افراد جایگزین مناسبی برای سپرده بانکی به شمار می‌آیند.

در همین راستا بانکینو این امکان را برای شما فراهم آورده است که به سادگی و بدون نیاز به طی کردن مراحل پیچیده، بتوانید در چند دقیقه پول موجود در حساب بانکینوی خود را به صندوق سرمایه‌گذاری منتقل کرده و سود مطلوبی به دست آورید.

مزایای سرمایه گذاری در بانکینو

  • بازدهی 18 تا 22 درصد در سال
  • سود روزشمار
  • صدور و ابطال سریع
  • واریز ماهانه سود
  • سرمایه‌گذاری آنلاین بالاتر از 50 میلیون تومان در روز

مزیت صندوق نسبت به سپرده عادی

مزیت صندوق‌های درآمد ثابت نسبت به سپرده‌های بانکی کوتاه‌مدت و بلند‌مدت، سود بالاتر و محاسبه‌ی روزشمار سود است. صندوق‌های سرمایه‌گذاری تقریبا دو برابر سپرده‌های کوتاه‌مدت سوددهی دارند و در مقایسه با سپرده‌های بلند مدت به صورت روزشمار سود می‌دهند. برای مثال حتی اگر شما نصف یک دوره (15 روز)، را هم در صندوق سرمایه گذاری کرده باشید سود آن مدت را متناسب با روزهای ماندگاری دریافت می‌کنید؛ برخلاف سپرده‌های بانکی بلندمدت که شخص برای دریافت سود باید کل دوره سپرده‌گذاری را طی کند و در صورت برداشت مبلغ پیش از سررسید، سود اعطایی بسیار کمتر خواهد بود.

چگونه در بانکینو سرمایه گذاری کنیم؟

در صورتی که قبلاً در سامانه سجام احراز هویت شده‌اید و کد بورسی دارید به سادگی و بدون نیاز به هیچ اقدام دیگری می‌توانید با مراجعه به بخش سرمایه‌گذاری بانکینو نسبت به خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری کنید. می‌توانید با مراجعه به بخش راهنمای سرمایه‌گذاری، با مراحل سرمایه‌گذاری در بانکینو آشنا شوید.

در حال حاضر می‌توانید در بانکینو در «صندوق سرمایه‌گذاری مشترک افق کارگزاری بانک خاورمیانه» سرمایه‌گذاری کنید.

در آینده امکان سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بیشتر و سایر حوزه‌های سرمایه‌گذاری در بانکینو فراهم خواهد شد.

توجه: با توجه به ساعات کاری صندوق سرمایه‌گذاری افق خاورمیانه، درخواست‌های صدور و ابطال واحدهای صندوق، طی روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9:00 الی 15:00 پردازش می‌شوند.

چرا بانکینو؟

پاسخ به این سوال را به پاسخ منتشر شده در وبسایت بانکینو ارجاع میدهیم. در بانکینو اینطور آمده است: همه ما تجربه استفاده از خدمات بانک‌های سنتی را داریم. بانک‌هایی بزرگ که به نیازهای مشتریان خود توجه نمی‌کنند و صرفاً به دنبال منافع خود هستند! ما به دنبال شکستن این ذهنیت هستیم و می‌خواهیم در کنار شما سود کسب کنیم نه از شما! ما در تلاشیم ضمن حفظ سرمایه شما، چارچوب‌های بانکداری سنتی را تغییر دهیم و تجربه متفاوتی از خدمات بانکی را برای شما به ارمغان بیاوریم. ما در بانکینو سعی داریم با تمرکز بر خدماتی مانند وام بدون ضامن، سرمایه گذاری، خدمات کسب‌وکارها، امنیت رسوخ ناپذیر و… تجربه جدید و جهانی از خدمات بانکی برای شما فراهم کنیم.

 

‫2 نظر

  • آواتار امیرحسین امیرحسین گفت:

    کد معرف بانکینو 0L2QZDE
    ممنون 🙏♥️

  • آواتار احسان احسان گفت:

    کد معرف بانکینو
    0FBNG3F
    استفاده کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ×